diumenge, 28 d’octubre del 2012

Red Social Professional Xing


RED SOCIAL XING


Aquesta xarxa social va ser fundada a Hamburg el juny del 2003, amb la intenció de ser una plataforma de business networking per desenvolupar contactes professionals a Internet.
La plataforma ofereix perfils personals, grups, fòrums de discussió, coordinació d'esdeveniments, i altres característiques comuns de les xarxes socials .
Xing a diferència d'altres xarxes generalistes com ara Facebook ofereix diferents modalitats en funció del que vulguem invertir. El compte Estàndard que és gratuïta, el compte Premium i el compte Reclutator (aquesta última exclusiva per professionals de recursos humans) ofereix diferents funcionalitats molt útils a l'hora de buscar personal.
Xing a superat els 10 milions d’usuaris. Però només 4,2 milions d’usuaris són de països germànics, amb el que volen remarcar que han superat la barrera local en establir-se en altres països. Els mercats internacionals principals de Xing, que son, Turquia i Espanya, estan també experimentant acceleracions en l'augment d'usuaris. Amb Turquia superant els 980.000 membres i Espanya passant la marca del 1.500.000.



Pasos per començar a Xingear:

El primer pas és accedir a la Xarxa Social XING www.xing.com, es visualitzarà la pàgina que hi ha a continuació:



Aquí hem de crear un perfil, es un pas molt senzill però imprescindible per fer-nos visibles dins de la plataforma.
Els apartats que jo mes destacaria de la xarxa social Xing son:

·         Apartat dedicat a trobar feina.

L'usuari pot trobar ofertes de feina segons el seu perfil. Seleccionades a partir de les funcions exercides en anteriors treballs, per la seva situació geogràfica o pel sector professional al qual es dediqui. A més es poden fer cerques a partir de paraules clau. D'aquesta manera apareixen ofertes de feina relacionades amb la paraula clau al voltant de tot el món.

·        Un altre apartat dins de la xarxa social Xing son els fòrums.

Una de les funcionalitats més destacades en aquesta plataforma és la utilització de fòrums o grups de debat. L'usuari pot buscar aquells grups on es tractin temes d'interès. A més es poden crear nous grups encara que per això s'ha de passar un control per l'equip de XING que han de validar els continguts d'aquest. No es permeten ni temes religiosos, ni d'ideologia política, ni de bon tros els que siguin delicte.

·         Els esdeveniments, públics i privats

Dins d’aquesta plataforma es poden crear esdeveniments tant públics com privats. Aquest apartat es totalment gratuït i qualsevol usuari pot publicar un esdeveniment, que son classificats per temes i per localitats.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada