dijous, 13 de desembre del 2012


MATARÓ BUS

Mataró bus es l'empresa d'autobusos urbans que opera a la ciutat de Mataró. Actualment conta amb 29 unitats que arriben a tots els barris de Mataró. 

  • Principals metes de l'empresa:
  1. Millora de l'atenció i servei: Volem que els clients es sentin còmodes quan utilitzin el nostre servei de transport
  2. Millora de la publicitat: L'empresa no esta gaire present a la xarxa. Volem augmentar el nivell de la xarxa i que tingui mes presencia.
  3.  Augment del numero de clients que utilitzen el servei: El principal objectiu d'aquesta meta es augmentar el numero de clients per així augmentar els beneficis de l'empresa. 

Aquestes 3 metes es traduiran a la xarxa social mitjançant unes accions que permetran els desenvolupament de l'empresa i milloraran el seu posicionament a la xarxa.




  • Principals accions a les xarxes socials:
  1. Comunicació Directe: Mitjançant la creació d'un perfil a Twitter l'empresa vol crear una comunicació unidireccional amb el usuari. La xarxa social ens servira per comunicar totes les possibles incidències amb el servei. Amb això el que l'empresa vol es augmentar el seu numero de seguidors. 
  2. Posicionament a la Xarxa: Es definira una estratègia clara que tingui com a objectiu obtenir un millor posicionament a la xarxa. Es creara un perfil a la xarxa social Facebook on la gent pugui interaccionar i existeixi un Feedback entre empresa i usuari. Reestructurarem la plana web per acondicionar-la al mon 2.0. Per tant aquests dos canals s'utilitzaran de forma bidireccional. Amb la creació del perfil i la plana web volem arribar al màxim de persones possibles mitjançant adhesions al perfil i augmentant el nombre de visites a la web.
  3. Promocions: Mitjançant promocions l'empresa vol augmentar el nombre de usuaris. La participació en els concursos donara la possibilitat als usuaris a poder obtenir bitllets gratis, descomptes etc... .L'us que li donarem serà participatiu. La gent que estigui al Facebook i sigui usuari diari de la plana podrà obtar a les promocions.
Totes aquestes accions seràn de forma permanent. Es a dir que les informacions tant de Twitter, Facebook com la plana web seran actualitzades de forma diaria. Les incidències seran actualitzades al Twitter. El Facebook s'anirà actualitza'n a mida que surtin noves informacions, promocions etc.. La plana web s'actualitzara de la mateixa forma quan surtin noves informacions, noves rutes o noves promocions.

Totes aquestes accions seran dutes a terme per una community manager que es contractara de forma externa. Totes les actualitzacions les portara una empresa especialitzada que es dedicara a mantenir les plataformes actualitzades diàriament.


  •  Conclusions: Amb aquestes accions l'empresa vol millorar el transport public de Mataró, perquè els usuaris puguin fer us d'un servei eficaç i de qualitat. El usuaris podran ser particeps d'aquesta millora i seràn ells qui millorin el servei mitjançant la interacció amb les noves xarxes socials que l'empresa vol instaurar.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada