diumenge, 14 d’octubre del 2012

Casos d'èxit o fracàs



En la meva recerca, he trobat casos d'interès pel que fan actes de possibles èxits o fracassos de prosumidors en el món de la Web 2.0, ja que sense aquest espai Web no hagués estat possible cap oportunitat de negoci. Primerament, he trobat un cas anomenat Blitz CM on podem veure que gràcies al Twitter, és una eina molt poderosa per el servei dels clients i per mantenir l'imatge de l'empresa en aquest cas de l'aerolínia al servei cap al client. En el segon cas D'Isaweiss, una dona que va crear un negoci del qual es va originar d'un video que va penjar al Youtube on explicava com fer un "monyo". I l'ultim cas fa referència a un cas d'èxit a "Pear's case", un cas d'èxit també el qual un home va  crear una tenda en línia dinàmica amb capacitat d'atendre desenes de milers de transaccions durant els becs de vendes.



Aquests casos dels quals ara els estudiarem més, tenen la semblança amb el Cas United que ha estat gràcies a les xarxes Socials i Web 2.0 que han arribat a ser tan importants al nostre món independentment de si el negoci els hi ha anant bé o no. En el Cas United vam poder veure un cas el qual d'una persona com és capaç creant una cançó amb un ús adequat d'aquest motiu i publicar-la a la Web 2.0 que tingui una atracció de persones tan gran demostra ens va demostrar el poder que tenen les xarxes socials, les quals ens donen poder per compartir opinions i experiències en la Web, i interectuar en qualsevol tema. Així que aprofundint més en les recerques que ja hem esmentat anteriorment.

El primer cas, es basa en que l'aerolínia Blitz CM, en què el client ingressa el seu cas, el qual lliura el seu DNI però no li permeten prendre el seu vol, encara que el passatger indica que hi ha unapublicació del Ministeri de Transports que ho recolza. per mitjà de facebook i twitter a través del seu dispositiu mòbil, en trobar-se l'aqerolínia amb molta demandade passatgers i no tenir coneixement d'aquesta publicació, despatxen al client del counter ràpid i sense, lloc a escoltar bé el seu reclam on automàticament arriba a la plataforma Suporti CM i s'integra a Service & Support, la incidència és atesa pels usuaris encarregats els qui li responen al client de manera ràpida oferint-li les disculpes del cas i solucionant el seu problema.




El segon és un cas d'èxit de Isabel amb la seva nova empresa isaweis, encara que la professió d'Isabel és enginyer informàtic, un bon dia, veient un vídeo en youtube se li va ocórrer compartir les coses que ella sabia fer i va començar pujant a youtube un vídeo en el qual mostrava com fer-se una trossa molt aparent, en un minut, amb ajuda d'uns mitjons. El vídeo ho va gravar asseguda en el sòl de la seva habitació i tal qual ho va pujar a youtube. I ara té un negoci anomenat Isaweiss que ve originat d'aquest vídeo del youtube.




Com a conclusió a aquestes recerques, podem dir que gràcies a la Xarxa Internet aquest prosumidors han estat capaços de demostrar un tema d'interès el qual té la possibilitat de poder ser vist per una gran quantitat de persones, que ens podem assebentar de situacions curioses que han succeït amb empreses i tenir una imatge de aquell producte a causa decom ha actuat davant aquella situació i ens posem al lloc de l'usuari. També amb el Cas United ens va ensenyar que qualsevol prosumidor pot donar-se a conèixer amb un bon projecte i plantajament previ al món actual amb una qualitat pròpia d'originalitat, tema interessant, atractiu per tal de aconseguir el màxim de visites possibles, com ha estat el mateix per el negoci d'Isabel i el fracàs primer de l'aerolínia Blitz CM que ho ha pogut arreglar mitjançant Twitter.

Bibliografia:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada