Social Media i casos d’exit.
El cas de David
Carrell, i el seu grup de música. Un clar cas de prosumer i coneixedor del
poder dels medis per difondre informació.
United Airlines
ha provat de primera ma lo perjudicada que pot quedar una empresa per uns pocs
clients descontents i disposats a
reivindicar els seus drets com a consumidors, sense grans recursos econòmics,
mes que la gràcia, una guitarra i un bon videoclip; clarament combinat amb les
eines que tenim actualment per difondre’ns.
La originalitat
també a sigut un factor d’èxit pel grup, aquí teniu el videoclip subtitulat al
castellà.
Finalment la
companya van indemnitzar les guitarres per intentar sanejar la imatge corporativa.
Tot i que la
guitarra “Taylor” valia $3.500 i van poder recuperar nomes $1.200, La cançó a
sigut escoltada per mes de 100 milions de persones millorant la imatge i marca
del grup, repercutint directament a les vendes. Afavorint i donant notorietat
arreu del mon.
Hi ha mes casos que mitjançant el YouTube i altres plataformes han aconseguit moure e informar gran quantitat de gent arreu del mon.
1 - Gran video de
campanya guerrillera de Heineken que va impactar a milions de persones.
2 – El pato de Sabe a Mixta
3 – GreenPeace i
Kit Kat
Actualment tenim una gran quantitat de mitjans i
oportunitats per difondre informació, s’ha de tenir ma per fer-ho, però pot ser
molt beneficiós.
Moltes empreses, institucions i persones individuals han impactat al públic creant un feedback positiu i negatiu avegades, s'ha de vigilar perque es inprevisible l'afecte que pot tenir.
Cal tenir constància que no s'ha de ser un geni ni tenir grans
recursos, l’èxit està en aprofitar les eines de les que disposem al màxim, hem
vist casos d’èxit molt curiosos des de campanyes fins a queixes per obtenir un
resultat.
Tenim infinitat de possibilitats per escollir.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada