diumenge, 14 d’octubre del 2012

Vols que t'escoltin?


Social Media i casos d’exit.


El cas de David Carrell, i el seu grup de música. Un clar cas de prosumer i coneixedor del poder dels medis per difondre informació.


United Airlines ha provat de primera ma lo perjudicada que pot quedar una empresa per uns pocs clients descontents  i disposats a reivindicar els seus drets com a consumidors, sense grans recursos econòmics, mes que la gràcia, una guitarra i un bon videoclip; clarament combinat amb les eines que tenim actualment per difondre’ns.


La originalitat també a sigut un factor d’èxit pel grup, aquí teniu el videoclip subtitulat al castellà.



Finalment la companya van indemnitzar les guitarres per intentar sanejar la imatge corporativa.
Tot i que la guitarra “Taylor” valia $3.500 i van poder recuperar nomes $1.200, La cançó a sigut escoltada per mes de 100 milions de persones millorant la imatge i marca del grup, repercutint directament a les vendes. Afavorint i donant notorietat arreu del mon.



Hi ha mes casos que mitjançant el YouTube i altres plataformes han aconseguit moure e informar gran quantitat de gent arreu del mon.


1 - Gran video de campanya guerrillera de Heineken que va impactar a milions de persones.


2 – El pato de Sabe a Mixta


3 – GreenPeace i Kit Kat




Actualment tenim una gran quantitat de mitjans i oportunitats per difondre informació, s’ha de tenir ma per fer-ho, però pot ser molt beneficiós.

Moltes empreses, institucions i persones individuals han impactat al públic creant un feedback positiu i negatiu avegades, s'ha de vigilar perque es inprevisible l'afecte que pot tenir.

Cal tenir constància que no s'ha de ser un geni ni tenir grans recursos, l’èxit està en aprofitar les eines de les que disposem al màxim, hem vist casos d’èxit molt curiosos des de campanyes fins a queixes per obtenir un resultat.

Tenim infinitat de possibilitats per escollir.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada