dilluns, 12 de novembre del 2012

CE Mataró



C.E. Mataró 



El club va ser format el 1912, és un club de futbol, que va arribar   2na B, ara milita en tercera preferent de Catalunya degut a que no van poder resoldre els seus deutes a curt termini.

El principal objectiu d'aquest club, és la pujada de categories de les seves seccions esportives. El seu estadi està situat al municipal Carles Pedrós, que té un aforament de 4500 persones. Aquest és de gespa artificial i te unes dimensions de 101 per 63 metres.

CE Mataró te una pagina web que informa dels resultats de tots els seus equips, els integrants de les diferents seccions del club, també conte una secció de compra de samarretes del club i un ampli resum dels diferents golejadors del club (http://www.cemataro.cat/).

Les xarxes socials en les que està present són Twitter i Facebook, on proporciona diversa informació detallada de les diferents categories i els resultats d'aquests. A més de proporcionar informació dels diferents horaris en el que és disputen els partits i diferents actes institucionals.
Benchmark  de C.E. Mataró
·         Productes: jugadors i roba esportiva de l’ equip.
·   Serveis:  ensenyar a jugar a futbol, els valors de l’equip i entrades al públic.
·         Processos: camp de futbol i oficines.

L’ empresa competidora que hem triat és el F.C.Barcelona que té molt bona presència dintre les xarxes socials a través de Facebook, Twitter (en varies llengües), Google+, YouTube, diferents diaris fan enquestes i posen noticies i les alineacions dels partits perquè la gent pugui comentar i pàgina web pròpia.

Anàlisi del FC Barcelona per extreure les idees per el nostre club:



Que fan? 
Publiquen diferent informació referent a la primera plantilla del FC Barcelona, a més de publicar informació de caràcter institucional  i  actes benèfics del club.

On o fan? 

L'empresa publica diferent informació referent al club en les diferents xarxes socials : Google+, Twitter, Facebook, Linkedin, pagina web  pròpia i Youtube. 

Com ho fan?

L'ús que fan de les xarxes socials és Unidireccional i de caràcter informatiu, en totes les seves xarxes socials. En l'única que és de caràcter Bidireccional és la de FC Barcelona club de fans, ja que no està gestionada per ells.



Quan ho fan?

Les principals publicacions de les diferents seccions del FC Barcelona estan realitzades durant la durada dels partits d'aquests. A més també publiquen les rodes de premsa del primer equip esportiu i els aniversaris.

Qui ho fa?

El que genera totes les publicacions de les diferents pàgines web, és el community manager.

Conclusions:

A partir de l'anàlisi de FC Barcelona podem extreure que CE Mataró hauria de estar present en totes les xarxes socials gratuïtes, aprendre a gestionar la diferent informació que rep de les xarxes socials.
També seria interessant tenir contacte amb un community manager per que ens intentés guiar una miqueta, intentar cohesionar la marca del club.

Prezi





Realitzat per: Carles Sayol, Sandra Martinez, Albert Hospital, Elena Fernandez i Eduard Ginesta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada