diumenge, 11 de novembre del 2012

Rokipa Glisshop



La tienda Rokipa Glisshop fue fundada en el año 2000, es una tienda especializada en la venta de materiales de Skate , surf, bodyboard, snowboard que surgió de una idea común entre dos amigos que querían compartir sus pasiones con el resto de aficionados.

El principal objetivo de rokipa es satisfacer las expectativas de sus clientes. Saben que una buen elección en el material es muy importante, por lo que tratan de asesorar a sus clientes conforme a sus deseos i necesidades. Vende productos de calidad y de varias marcas relacionadas con el mundo del surf, skate, bodyboard y snowboard.

Rokipa glisshop dispone de una pagina Web en la que también vende sus productos www.rokipa.com.

La única red social en la que esta integrada la tienda es en Facebook. No obstante, no la utiliza mucho, únicamente en momentos puntuales para colgar alguna foto.


Què fan? WHAT
Rokipa és present a la xarxa i els seus seguidors han anat augmentat des de que va introduir-se a la red. Com a dades a destacar, utilitza un perfil de Facebook amb 1500 amics, una página web propia amb tenda online, i una página de Facebook amb 240 likes.

On ho fan? WHERE?
Rokipa situada a Premià de Mar, abarca tot el territori del Maresme amb la oferta de material especialitzat de skate i surf, a través de la xarxa social de Facebook i de la seva pàgina web pròpia.

Com ho fan? HOW?
L’ús que fan de la xarxa social de Facebook és bidireccional i participatiu ja que a més de informar de promocions, ofertes i altres sovint fan enquestes i fòrums on la gent pot participar sobre temes relacionats amb el surf i l’skate. L’ús de la pàgina web és informatiu i unidireccional i la gent pot comprar els seus productes online.

Quan ho fan? WHEN?
Diàriament es penja informació rellevant Facebook, ofertes, promocions, regals, enquestes, notícies, i la web està en continuu funcionament gràcies a la tenda online.

Qui ho fa? WHO?
Darrera de la presència a la xarxa Facebook trobem els treballadors de la botiga i darrera de la pàgina web un informàtic tècnic.

Conclusió

Finalment hem arribat a la conclusió, que l'empresa Rokipa té molt de potencial dins al mercat i les xarxes socials son la plataforma ideal per a poguer fer crèixer la marca. El principal objectiu de la estratègia de marketing és tenir presència a les xarxes socials per tal de donar a conèixer la nostre marca i passar a sr un referent dins aquest món del surf.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada