La
tienda Rokipa Glisshop fue fundada en el año 2000,
es una tienda especializada en la venta de materiales de Skate ,
surf, bodyboard, snowboard que surgió de una idea común entre dos
amigos que querían compartir sus pasiones con el resto de
aficionados.
El
principal objetivo de rokipa es satisfacer las expectativas de sus
clientes. Saben que una buen elección en el material es muy
importante, por lo que tratan de asesorar a sus clientes conforme a
sus deseos i necesidades. Vende productos de calidad y de varias
marcas relacionadas con el mundo del surf, skate, bodyboard y
snowboard.
Rokipa
glisshop dispone de una pagina Web en la que también vende sus
productos www.rokipa.com.
La
única red social en la que esta integrada la tienda es en Facebook.
No obstante, no la utiliza mucho, únicamente en momentos puntuales
para colgar alguna foto.
Què
fan? WHAT
Rokipa
és present a la xarxa i els seus seguidors han anat augmentat des de
que va introduir-se a la red. Com a dades a destacar, utilitza un
perfil de Facebook amb 1500 amics, una página web propia amb tenda
online, i una página de Facebook amb 240 likes.
On
ho fan? WHERE?
Rokipa
situada a Premià de Mar, abarca tot el territori del Maresme amb la
oferta de material especialitzat de skate i surf, a través de la
xarxa social de Facebook i de la seva pàgina web pròpia.
Com
ho fan? HOW?
L’ús
que fan de la xarxa social de Facebook és bidireccional i
participatiu ja que a més de informar de promocions, ofertes i
altres sovint fan enquestes i fòrums on la gent pot participar sobre
temes relacionats amb el surf i l’skate. L’ús de la pàgina web
és informatiu i unidireccional i la gent pot comprar els seus
productes online.
Quan
ho fan? WHEN?
Diàriament
es penja informació rellevant Facebook, ofertes, promocions, regals,
enquestes, notícies, i la web està en continuu funcionament gràcies
a la tenda online.
Qui
ho fa? WHO?
Darrera
de la presència a la xarxa Facebook trobem els treballadors de la
botiga i darrera de la pàgina web un informàtic tècnic.
Conclusió
Finalment
hem arribat a la conclusió, que l'empresa Rokipa té molt de
potencial dins al mercat i les xarxes socials son la plataforma ideal
per a poguer fer crèixer la marca. El principal objectiu de la
estratègia de marketing és tenir presència a les xarxes socials
per tal de donar a conèixer la nostre marca i passar a sr un
referent dins aquest món del surf.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada