
El pastoret inicia una nova etapa de forta expansió amb la creació d’una nova planta l’any 2010. La l’objectiu de l'empresa és arribar a ser “el producte més deliciós d'aquest Mercat”.
El Pastoret té quatre competidors que son Danone, La Lechera, La Fageda i algunes marques blanques, encara que el competidor amb el qual comparteix més característiques es amb La Fageda.
Actualment l’empresa té molt poca presencia a la xarxa, només compta amb dues pagines web. És per això que em dissenyat una estratègia per tal de introduir-nos a la xarxa, la qual consisteix en obrir diferents canals que ens permetin arribar a consumidors que encara no ens coneixen, així com establir estratègies de fidelització entre els clients que ja compren els nostres productes.
Afegiríem la opció de convertir la pàgina web en una web 2.0, s’obriran comptes a Facebook i Twitter i establiriem Slideshare, Flickr, Youtube i Linkedin.
A partir de la anàlisis quantitatiu hem pogut arribar a la conclusió a traves de diferents eines que la pagina web de El Pastoret no té rellevància a la xarxa.
Hem arribat a la conclusió final de que l’empresa El Pastoret té molt de potencial i les xarxes social son la plataforma ideal per donar a conèixer la marca. El principal objectiu de la estratègia de marketing és tenir presència a les xarxes socials per tal de donar a conèixer la nostra marca i passar a ser un referent en el món dels làctics tradicionals.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada