dimarts, 4 de desembre del 2012

Microsoft vs Apple, solo puede quedar uno! - 2da part


Metes globals de l'empresa
  1. Continuar augmentant la quota de mercat respecte Microsoft.
  2. Augmentar la competitvitat en el món dels dispositius respecte Android.
Els tres objectius de l'empressa a les Xarxes Socials

Després del fracàs que va obtenir Apple amb la seva "famosa" xarxa social Ping podem concloure que fer una xarxa no era una opció viable, el que ens va portar a unir-nos a altres més populars.

Per a aconseguir les metes principals de l’empresa hem decidit que els 3 objectius principals en els que ens hem de centrar són:

- Augmentar la presència a la xarxa per tal d’augmentar la nostra notorietat, ja que no tenim canals oficials tret de Youtube.

- Millorar l’atenció al client a distància, encara que l’actual és molt bona, però creiem que a distància encara la podríem millorar.

- Finalment fomentar l’ús del navegador d’Apple fora dels dispositius Apple (Safari), ja que en el 2011 només comptàvem amb un  5% de la quota de mercat respecte al 48% del Internet Explorer.

Objectiu 1

Augmentar la presència a la xarxa.

A qui ens dirigim?

El nostre objectiu és arribar al major nombre de persones possibles, ja que com més usuaris de les xarxes coneguin la marca més possibilitats de trobar compradors.

On estarem?

2. Twitter.
4. Flickr.

Com ho farem?

Ja que apple no té presència en xarxes socials aquest objectiu és fàcil de complir. El primer que hauríem de fer és saber quins són els nostres clients i ja que hi ha molta quantitat de xarxes socials hauríem al principi només entrar a les xarxes on els nostres públic objectiu es trobi.

Quan ho farem?

Aquesta estratègia s'ha de fer de forma constant, diàriament haurem de fer diferents publicacions en cadascuna de les xarxes en les volem estar.

Qué medirem?

Amb eines com Alexa i Google Analytics obtindrem informació quantitativa sobre la vegades que s'entra i saber en quines xarxes socials s'està més temps, amb aquestes dades podrem potenciar les xarxes socials que tinguin més moviment.

Un cop potenciada les millors xarxes socials en les quals podem dedicar més esforços el següent és mitjançant eines com Klout saber quines publicacions tenen més èxit i així saber que volen els usuaris.

Qui ho farà?

Es farà a través dels community managers.


Objectiu 2

Millorar l'atenció al client a distància.

A qui ens dirigim?

Ens dirigim a tot els clients, potencials o no, que puguin tenir qualsevol dubte sobre algun producte, procés o que desitgin obtenir més informació sobre algun aspecte en concret.

On estarem?

2. Twitter.

Com ho farem?


Respondre les preguntes i dubtes que els usuaris tinguin.




Quan ho farem?

Ho farem durant l'horari de la botiga.

Qué medirem?

Amb eines com Alexa i Google Analytics obtindrem informació quantitativa sobre la vegades que s'entra i saber en quines xarxes socials s'està més temps, amb aquestes dades podrem potenciar les xarxes socials que tinguin més moviment.

Un cop potenciada les millors xarxes socials en les quals podem dedicar més esforços el següent és mitjançant eines com Klout saber quines publicacions tenen més èxit i així saber que volen els usuaris.


Qui ho farà?

Es farà a través dels community managers i els Genius de la propia empresa.

Objectiu 3


Fomentar l'ús del navegador d'Apple.

A qui ens dirigim?


El nostra públic potencial són tots els usuaris de la xarxa, ja siguin usuaris de iOS o bé de Windows o Linux.

On estarem?

2. Twitter.
4. Flickr.

Com i quan ho farem?

Mitjançant campanyes puntuals setmanals i/o mensuals promocionant l’ús del navegador i enformat de les novetats i els aspectes exclusius que en ofereix.


Per descarregar Safari cliqueu aquí

Mindomo

Presentació

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada