CLUB ESPORTIU MATARÓ
El Club Esportiu Mataró és un club de futbol d' Espanya de la ciutat de Mataró (Barcelona) a Cataluña. Va ser fundat l' any 1912. Actualment el primer equip milita en la segona divisió catalana.
L’ empresa que hem triat és C.E. Mataró i té presència a la xarxa a través de Facebook, Twitter i una pàgina web pròpia.
http://cemataro.totesport.cat/ https://www.facebook.com/#!/pages/CE-Matar%C3%B3/432792630084831?fref=ts
L’ empresa que hem triat és C.E. Mataró i té presència a la xarxa a través de Facebook, Twitter i una pàgina web pròpia.
http://cemataro.totesport.cat/ https://www.facebook.com/#!/pages/CE-Matar%C3%B3/432792630084831?fref=ts
https://twitter.com/ce_mataro
Benchmark de C.E. Mataró
· Productes: jugadors i roba esportiva de l’ equip.
· Serveis: ensenyar a jugar a futbol, els valors de l’equip i entrades al públic.
· Processos: camp de futbol i oficines.
L' empresa competidora que hem triat és el Futbol Club Barcelona que té molta presència dintre de les xarxes socials a través de Facebook, Twitter (en varies llengües), Google +, Youtube, diferents diaris catalans que fan enquestes i publiquen notícies i les alineacions dels partits, etc. i pàgina web pròpia.
Benchmark de F.C. Barcelona
- Productes: jugadors, roba esportiva i complements.
- Serveis: ensenyar a jugar a futbol, els valors de l' equip, entrades al públic i promocionar els valors del club arreu del món.
- Processos: diferents instal·lacions esportives i les grans oficines.
Després d'haver analitzat amb profunditat les xarxes socials del Futbol Club Barcelona hem arribat a la conclusió que el Club Esportiu Mataró podria fer servir les mateixes xarxes o fins i tot alguna altre d' alguna manera millor. Ja sabem que no podem comparar els dos clubs, un és de manera mundial i l' altre és de manera comarcal però pot fer accions molt semblants.
Benchmark de C.E. Mataró
· Productes: jugadors i roba esportiva de l’ equip.
· Serveis: ensenyar a jugar a futbol, els valors de l’equip i entrades al públic.
· Processos: camp de futbol i oficines.
L' empresa competidora que hem triat és el Futbol Club Barcelona que té molta presència dintre de les xarxes socials a través de Facebook, Twitter (en varies llengües), Google +, Youtube, diferents diaris catalans que fan enquestes i publiquen notícies i les alineacions dels partits, etc. i pàgina web pròpia.
Benchmark de F.C. Barcelona
- Productes: jugadors, roba esportiva i complements.
- Serveis: ensenyar a jugar a futbol, els valors de l' equip, entrades al públic i promocionar els valors del club arreu del món.
- Processos: diferents instal·lacions esportives i les grans oficines.
Després d'haver analitzat amb profunditat les xarxes socials del Futbol Club Barcelona hem arribat a la conclusió que el Club Esportiu Mataró podria fer servir les mateixes xarxes o fins i tot alguna altre d' alguna manera millor. Ja sabem que no podem comparar els dos clubs, un és de manera mundial i l' altre és de manera comarcal però pot fer accions molt semblants.
A traves de l'estratègia SM, el nostre club esportiu, voldrà millorar els següent punts i objectius:
1 - Augment de número d’ assistents al camp
2 - Augment del número de socis
3 - Augment de la categoria del primer equip (canvi d’
entrenador i jugadors)
4 - Creació d’un esplai a l’ estiu
Augmentar el número d'assistents
Aquest
primer objectiu volem que vagi dirigit a la gent que viu i habita al Maresme
que
són aficionats del futbol i de totes les edats.
Per fer aquest primer punt, hauríem de promocionar – nos a través de 4 canals (Facebook, Twitter, Diaries de la comarca (en format digital), Instagram).
Augmentar el número de socis:
Aquest segon
objectiu va dirigit a tota la gent que sigui seguidora del Club Esportiu Mataró
i del futbol, que sigui especialment del Maresme. Per intentar aconseguir aquest
objectiu ens hauríem de moure en 3 canals, (Facebook, Diaris Digital i Televisions Comarcals).
Augmentat de la categoria del equip:
Aquest
objectiu hauria d’ anar dirigit al primer equip. És l’ objectiu que creiem que
és més complicat, ja que la situació econòmica en la que està el club, fa que
no puguem augmentar el nombre de fitxes i que els sous dels jugadors no puguin
ser molt més elevats.
Per això
intentarem aconseguir aquest objectiu a través de 3 passos: revisar, deslocalitzar i promocionar, tot això esclar utilitzant les XS, que ens poden facilitat els tramits i abarati costos.
Esplai d'Estiu:
Aquest
objectiu aniria dirigit als nens de 3-4 anys fins a 15 i consisteix en
organitzar un casal en el camp de futbol on tots els nens de qualsevol equip
(no cal que juguin al Club Esportiu Mataró) el poguessin disfrutar. El casal
consistiria en fer activitats relacionades amb el futbol, com petits
entrenaments, petits torneigs i gimcanes.
D’ aquesta manera podríem aconseguir
més diners que anirien dirigits a la millora de les instal·lacions o al primer
equip. A travès de Facebook, i la pàgina web oficial del club, amés de diaris digitals.
La valoració del resultat, els podriem veure reflectics a travès de; Google Analytics, on podríem veure quina influència tenen les nostres accions a les diferents xarxes socials.
Totes aquestes seqüencies de prosessos i anàlisis de resultats, la realitzaria una persona especialitzada en estratègies de SM i que tingués coneixements en el món de les xarxes socials com és un Community Manager.
Realitzat per: Sandra Martinez, Albert Hospital, Eduard Ginesta, Elena Fernández, Carles Sayol
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada