dimecres, 17 d’octubre del 2012

MONSANTO, CUALQUIER COSA ES POCO

Documental que muestra las practicas de la empresa Estado Unidense, "Monsanto", una empresa dedicada a los productos químicos y a la bioingenieria.

http://www.youtube.com/watch?v=LdIkq6ecQGw

En este podemos ver como una empresa puede cambiar y burlar la ley a su favor (mediante el uso de sus amigos en la casa blanca entre los cuales están envueltos la familia Bush) para que sus productos peligrosos, tóxicos y cancerígenos pasen a ser legales sin ningún estudio científico, también se puede ver como para esta empresa gracias a su ejercito de abogados y sus influencias le es mucho mas rentable ir a juicio y pagar compensaciones por envenenar a los trabajadores de los campos con sus productos que impedir esto, aun si llega a la opinión pública (muy contrario al caso United Breack Guitars), de como monopolizan la circulación de semillas, dejan a sus compradores sin alternativas y con miedo en el cuerpo, de como arruinan a familias y carreras científicas enteras solo por tener el control todal de la industria, cada diez minutos de este video sale algo nuevo, la lista no tiene límite (no tiene ningún desperdicio).

No es una corrupción es una conspiración.

El documental dura casi 2 horas pero es que hay tanto que decir de las practicas delictivas de esta empresa que sinó no daría tiempo a decir casi nada

CONCLUSIÓN

No a todas las empresas les afecta en exceso su mala imagen si esta tiene mas de un buen salvavidas.



6 comentaris:

  1. El teu post no parla sobre la utilització de les xarxes socials, tan per les empreses com per els consumidors.
    D'altre banda ja se sap que hi han empreses que gaudeixen de favors per part de governs i altres institucions.

    ResponElimina
  2. Estic d'acord amb Dídac i personalment no trobo relació entre el teu post al blog Ricard i el tema de l'assignatura. No veiem cap acció que es faci mitjançant les xarxes socials.

    Cal reconèixer i en la teva entrada es fa palès que les empreses com la que tractes, dedicades a un sector més secundari de la producció i que després venen els productes a tercers per a la seva comercialització, queden molt amagades i poca gent coneix dels seus actes i dels seus errors.

    Els únics que podrien portar a cavall accions contra la companyia serien gent involucrada en l'empresa, però com tu bé dius, per por o interès no ho fan.

    ResponElimina
  3. Coincideixo totalment amb vosaltres, el cas "Monsanto" no veig que tingui cap relació amb les xarxes socials, la única similitud que hi veig es que fa un vídeo de denuncia contra una gran empresa, igual que en el cas de United Break Guitars, però es incomparable la repercussió que te en la xarxa el vídeo del cas "Monsanto", ja que avui en dia nomes disposa de 342.922 visites i no parla de cap repercussió en les xarxes socials en canvi el vídeo de denuncia contra l'empresa United Airlines de Dave Carrol disposa de mes de 12 milions de visites i va tenir una gran repercussió a les xarxes socials afectan molt negativament a l'empresa United Airlines.

    ResponElimina
  4. jo també crec que teu post no parla sobre la utilització de les xarxes socials, tot i que ens dina informacio interessant, no està relacionat amb gairebé res del fet a classe. Per tots ja és ben sabut que hi han empreses afavorides pels governs pel simple fet de beneficiar-los en algun sentit lucratiu o social.

    ResponElimina
  5. Estic totalment d'acord, amb tots els meus companys , aquesta entrada al blog no correpon amb el que s'havia demanat, en primer lloc , ja que no parla sobre las consecuencias o la importancia que té un acte de queixa en les xarxes socials en comparació al cas united. Per altra banda, en l'aspecte de redacció del post, penso que no està redactat com deberia ja que no hi ha una introducció explican cap cas , no hi ha entenedora explicació d'aquest i la conclusió es bastan pobre.

    ResponElimina
  6. Crec que el tema a tractar en aquest post, al igual al que opinen els meus companys, està totalement fora de lloc. Estàs donant a coneixer un cas que no té molt de sentit i tampoc crec que se li podria donar un altre punt de vista per intentar que tingui algo a veure amb els aspectes a tractar amb el Cas United.

    Hauries d'haver exposat la reacció d'una empresa davant algun fet, ja siguin queixes o burles cap a l'empresa. Ja que si existeix una reacció o canvi de l'empresa davnt d'això el seu resultat confirma el canvi i el consenciament de les empreses amb les noves xarxes i la nova forma d'expresarse.

    ResponElimina