diumenge, 11 de novembre del 2012

SBT

Descripció De L’empresa:

SBT la sabateria, va ser fundada l’any 1993, i pertany al grup MOYA-ZAPATERIAS. Es constitueix per donar respostes als actuals hàbits de compra del consumidor, cada cop més exigent.

SBT és una sabateria amb una molt bona qualitat/preu amb diferents marques de sabates com poden ser: Diesel, Assics, Bunker, Wonders, Patrici Miller, Lola Torres, Karhu i amb una marca pròpia.

SBT té diverses botigues repartides per Catalunya: Mataró, L’Hospitalet, Girona, Salt, Premià de Mar i 3 a Barcelona. Apart també disposa de dues tendes Outlet, una Barcelona i una a Girona.




SBT disposa de pagina web pròpia (http://www.lasabateria.com/ ) on informa de totes les botigues que te, la ciutat i el carrer on s’ubica i mapes per facilita la recerca. També ofereix un apartat per contactar amb les Oficines centrals per resoldre qualsevol dubte o problema.

La única xarxa social on esta integrada SBT es al Facebook                                                                   
( http://www.facebook.com/pages/SBT-La-Sabateria/271825082881365?fref=ts ), encara que no fa moltes publicacions, únicament en moments molt puntuals penja alguna oferta  a finals de rebaixes o algun dia indicat.
 




Benchmark:

L’empresa competidora que em triat a sigut la sabateria Marlo’s, ja que és molt similar a l’estil de SBT i apart te presencia a diferents  xarxes socials apart de la seva pròpia pagina web  ( http://www.marlos.com/ ).

Similituds de les dues empreses de sabates:

Productes: Marlo’s ven sabates de dona igual que en la nostra empresa a una qualitat/preu molt similar amb un estil molt igual.

Serveis: Les dues empreses ofereixen el mateix servei personal, es a dir, només pots obtenir sabates anant personalment a les tendes, no es poden adquirir per Internet o per correu.

Processos: Les dues empreses coincideixen que s’expandeixen en forma de franquícia  de forma nacional, no treballen a l’estranger. Amb la diferencia que SBT nomes s’ha expandit per tota Catalunya a diferencia de Marlo’s que s’ha expandit per tota Espanya.




 




Conclusions:

Veient el que fa la competència, especialment Marlo's, veiem que ens hem quedat una mica enrere en l'apartat de màrqueting a través de les xarxes socials.
La primera idea en quan a publicitat a les xarxes socials, vindria a ser; començar a utilitzar el portal FLICKR per tal de penjar fotografies dels models de sabates que tenim en stock.
D'altra banda creiem indispensable la nostra presència a twitter tal com la tenim a facebook, per tal d'anunciar novetats així com respondre els dubtes dels nostres clients i retweetejar bones crítiques de SBT.
Per últim caldria també la creació d'un blog participatiu i informatiu de la marca per tal de poder anunciar noves campanyes o productes de noves temporades així com permetre que els seguidors/clients hi puguin dir la seva sobre qualsevol aspecte de la marca.

PREZI


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada